Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the simple-lightbox domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /web/wp-includes/functions.php on line 6121
Kryteria oceniania osiągnięć i zachowania w klasach 1- 3 | Moja Siódemka 🇵🇱🇬🇧🏀🏐

Kryteria oceniania osiągnięć i zachowania w klasach 1- 3

Kryteria oceniania w klasach 1 – 3


Kryteria oceniania z religii

Kryteria oceniania z języków obcych

Kryteria oceniania z etyki


1. Dziecko jest obserwowane podczas wszystkich zajęć organizowanych przez szkołę:
– obowiązkowych zajęć dydaktyczno wychowawczych,
– zajęć dodatkowych wybranych samodzielnie przez ucznia,
– szkolnych i międzyszkolnych konkursów,
– imprez klasowych i szkolnych

2. Ocenie podlegają osiągnięcia, które zostały przedstawione w wymaganiach szczegółowych Podstawy Programowej dla I etapu edukacyjnego odpowiednio w zakresie edukacji:
polonistycznej
matematycznej
społecznej
przyrodniczej
plastycznej
technicznej
informatycznej
muzycznej
wychowania fizycznego

3. Nauczyciel określa stopień opanowania umiejętności i wiadomości na trzech poziomach:
Potrafię, radzę sobie z daną umiejętnością
Radzę sobie z daną umiejętnością, ale popełniam błędy
Powinienem nad daną umiejętnością popracować

4. Ocenianie bieżące przyjmuje formę informacji zwrotnej.

5. Informacja zwrotna może przybierać formę ustną, pisemną w postaci komentarza, graficzną np. tabelki.

6. W każdym przypadku informacji zwrotnej nauczyciel jest zobowiązany do skoncentrowania się na dziecku i jego indywidualnym tempie rozwoju i możliwościach uczenia się oraz powinna ona być tak skonstruowana, aby zawierała kierunek dalszego rozwoju.

7. Podsumowując osiągnięcia w obszarach edukacji plastycznej, muzycznej, zajęć technicznych bierze się przede wszystkim pod uwagę wysiłek włożony przez ucznia, a w przypadku wychowania fizycznego także systematyczny udział w zajęciach oraz aktywność.

8. Ocena śródroczna i roczna jest oceną opisową.

9. Podsumowaniem półrocznej pracy ucznia jest ocena opisowa ujęta w sformalizowany arkusz zwany kartą szkolnych osiągnięć ucznia. Arkusz ten jest przekazywany rodzicom, a kopia zostaje w dokumentacji.

10. Śródroczna i roczna ocena z zachowania w klasach I-III przyjmuje formę opisową.

11. Ocenę ustala nauczyciel wychowawca uwzględniając:
Opinię innych nauczycieli ucznia
Opinię niedydaktycznych pracowników szkoły
Opinię kolegów i koleżanek
Samoocenę ucznia

12. Przy formułowaniu oceny z zachowania nauczyciel bierze pod uwagę postawę ucznia podczas zajęć szkolnych w klasie, jak i poza nią, a także zgłoszonych zachowań pozaszkolnych.

13. Ocena z zachowania nie może mieć wpływu na:
Oceny z zajęć edukacyjnych
Promocję do klasy programowo wyżej

14. Śródroczna i roczna ocena klasyfikacyjna z zachowania uwzględnia w szczególności:
1. Wywiązywanie się z obowiązków ucznia
2. Postępowanie zgodne z dobrem społeczności szkolnej
3. Dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie własne i innych osób
4. Godne i kulturalne zachowanie się w szkole i poza nią
5. Dbałość o honor i tradycje szkoły
6. Dbałość o piękno mowy ojczystej
7. Udział w pracach na rzecz szkoły i środowiska


Kryteria oceniania z religii

Przedmiotowy system oceniania z religii klasa I i II SP
Przedmiotowy system oceniania z religii klasa III SP


Kryteria oceniania z języka angielskiego

klasy 1 klasy 2 klasy 3


Kryteria oceniania z etyki

klasy 1-3


 

Szkoła Podstawowa numer 7 w Poznaniu