Na stronie będą publikowane projekty wykonane w Scratch, które mogą pomóc w przyswajaniu wiedzy i umiejętności z różnego zakresu informacji.
Która godzina
– to projekt pomagający w przyswojeniu umiejętności rozpoznawania właściwej godziny na zegarze wskazówkowym. Program działa w trybach: pokazywania losowej godziny, godziny wskazanej przez użytkownika, oraz w trybie testu – sprawdzenia umiejętności.
Literki –
w tej grze przeznaczonej dla dzieci uczących się układu klawiatury komputerowej, chodzi o odnalezienie na niej i wciśnięcie spadającej na ekranie literki, zanim ta spadnie na sam dół. To nauka przez zabawę, a wynikami można pochwalić się przed kolegami.
Tabliczka mnożenia z nietoperzem
– to test znajomości tabliczki mnożenia z zakresu od 1×1 do 9×9.
Nie ma Cię kto przepytać Zrobi to nietoperz 🙂
Minionkowa tabliczka mnożenia na czas –
kolejny test znajomości tabliczki mnożenia – tym razem rozwiązujemy zadania na czas, pod czujnym okiem Minionka. Powodzenia!!!